• Közösségi oldalak kezelése

Kommunikációs stratégia

Tapasztalataink szerint egy vállalkozás vagy márka bevezetése/építése, illetve az üzleti célok elérése érdekében elengedhetetlen a stratégiai tanácsadás, amely elősegíti a sikeres és hosszútávú piaci jelenlétet. A Kreatív Tartalom csapata az egyénre szabott stratégiai és marketing menedzsment folyamatai során törekszik a problémafókuszú és innovatív megoldások kidolgozására. Minden lehetséges szempontot figyelembe véve ügyfeleinkkel közösen átgondolt stratégiai tervezés után határozzuk meg a célokat, valamint a kommunikációs eszközöket, amelyek a leghatékonyabbak a vállalkozás számára.

  • Komplex online stratégia kidolgozása
  • Kommunikációs tanácsadás
  • SWOT analízis
  • Konkurencia figyelés és elemzés
  • Kommunikációs csatornák auditálása
  • Akcióterv készítés

Közösségi oldalak kezelése – Facebook, Instagram, YouTube

A 21. század leggyorsabb és leghatékonyabb kommunikációs csatornái a közösségi platformok. Ma már nem elég jelen lenni a social media-ban, de tudni kell ösztönözni a közösséget és jól kezelni az interakciókat.
A brand-et formálhatja egy fizetett influencer, aki egy meghatározott csoporthoz juttatja el az üzenetet, de az elhivatott követők véleménye sokszor hitelesebb. A közösségi média stratégia kidolgozásán túl fontos egy értékes közösség kiépítésa, a tartalom menedzsment, valamint a hatékony social media hirdetések.
  • Facebook oldal megfelelő beállítása és kezelése
  • Facebook közönség napi aktivitásának feltérképezése
  • Napi Facebook posztok elkészítése és ütemezése
  • Instagram oldal kezelése
  • A megfelelő Instagram hashtagek kiválasztása
  • Instagram posztok elkészítése és ütemezése
  • IGTV (Instagram TV) kezelése
  • YouTube csatorna beállítása
  • YouTube videók kezelése és publikálása
  • Közösségi oldalak moderálása
  • Közösségi oldalon keresztüli üzenetek kezelése és továbbítása

Tartalomgyártás

A közösségi médiában a tartalom nagyrészt a végfelhasználóknak szól, a vevőinknek. Meg akarjuk őket szólítani, be akarjuk mutatni termékünket, illetve magát a vállalkozásunkat. Soha nem szabad megfeledkezni arról, hogy az Internet nem felejt. Egy rosszul megfogalmazott szöveg, vagy egy rosszul kigondolt fotó akár évekkel is visszavetheti a vállalkozás fejlődését. A Kreatív Tartalom csapata mindig a kellő gondoskodással és figyelemmel, nemcsak a trendeket figyelve, de a napi közéletben is otthonosan mozogva készíti el a tartalmat.

  • Weboldali szövegek elkészítése, frissítése
  • Facebook posztok elkészítése a vállalkozással harmonizálva
  • Instagram posztok képeinek aktualizált kiválasztása
  • Fotók naprakészen tartása

Weboldalak szerkesztése és frissítése

Egy weboldal mindig a vállalkozás napi arcát mutatja. Ha egy weboldalt elhanyagolt, akkor az a céget is minősíti. A weboldal frissítésekor nemcsak a tartalmak aktualizálására, azok Google barát kialakítására, az információk naprakészen tartására figyelünk, hanem az oldalt működtető motor frissítésére, illetve feltörés elleni védelmére. Figyelünk az illusztrációkra, amelyek a vállalkozás aktuális vizualitását adja.

  • Weboldali szoftver folyamatos frissítése
  • Weboldali szövegek és adatok aktualizálása
  • Illusztrációk frissítése
  • Tört linkek javítása
  • Oldal betöltési sebesség figyelése

Keresőoptimalizálás (SEO)

Egy weboldal eléréséhez nem elegendő a friss tartalom, vagy a jól megépített weboldal. A látogatottság érdekében a Google számára is olvashatóvá, értelmezhetővé kell tenni. Ismerni kell a Google kereső logikáját. A Google legfontosabb célja, hogy azokat az oldalakat hozza a találatok első helyén, amelyek tartalma az adott témában releváns. Ezt nem elegendő szöveges és kép tartalommal alátámasztani, megfelelő külső hivatkozásokkal, közösségi média tartalmaival lehet tovább erősíteni az oldal hitelességét.

  • Kulcsszavak kutatása és felépítése
  • Tartalmak optimalizálása
  • Metaadatok elkészítése
  • Belső linkek kialakítása
  • Google analitika figyelése
  • Oldalon belüli látogatói mozgások figyelése és elemzése
  • Közösségi média tartalmak összehangolása az oldal tartalmával

AdWords és Facebook hirdetések

A hirdetés menedzsment a stratégia egyik fontos eleme. Egy jól integrált Google AdWords, Facebook vagy Instagram kampány hatalmas elérést biztosít. Az online marketing mérhetősége alapján elemezzük, majd megtervezzük ügyfeleink számára a legoptimálisabb kampányt, amely nem csupán sokkal nagyobb elérést generál, de aktívabb jelenlétet is eredményez. 

  • Konkurencia figyelés
  • Google kampányok tervezése és menedzselése
  • Facebook és Instagram kampányok tervezése és menedzselése
  • Kampányriportok készítése

Fotó és videó készítése

Minden tartalom fontos része a fotó és a videó. Nem kell senkinek sem bemutatni a Instagramot és annak marketing erejét. Az Instagram fotós és videós megjelenésekre épül. A megrendelők sokszor a kommunikációs aktivitástól azért ijednek meg, mert nem tudják, hogy kivel készítsék el a megjelenő (akár weboldalon publikált, akár közösségi média poszt) vizuális tartalmakat. 

  • Termékfotózás
  • Imázs fotók és videók elkészítése
  • Rövid, a közösségi médiára optimalizált videók tervezése és gyártása
  • Instagram videók készítése
  • IGTV videók készítése
  • Közösségi posztokhoz tervezett fotók készítése